CAMPAGNE

ACE & TATE SPORT

CAMPAGNE

ACE & TATE SPORT

Screenshot 2024 07 24 at 09 43 46

Campagne

Ace & Tate lanceert sportlijn met niet-zo-sportieve campagne.

Ace & Tate, internationaal bekend brillenmerk, maakte zich klaar voor de introductie van een nieuwe categorie: sportbrillen.
En dat verdient aandacht.

Maar hoe kan je die nog winnen, met alle sportmerken in deze wereld?

Oplossing"No Skills Required"

Ace & Tate is op de eerste plek een modemerk en geen sportmerk. Het uitgangspunt was dus ook dat looks op één staan en sport op twee. Daarom ontwikkelden we de campagne “No Skills Required”, waarin amateursporters centraal stonden. Al snel wordt duidelijk, het gaat deze mensen niet zo erg om de sport, ze willen er vooral goed uitzien. 

Screenshot 2024 07 24 at 09 45 05
ExecutieTEASER

Om onze oplossing te laden werd de campagne in twee gedeeld. Het begon met een teaser van de nieuwe skibrillen, zonder ook maar een bril te laten zien.

ResultaatZiet er goed uit!

En daarna voor de lancering twee video’s waarin we amateursporters op hun manier zien shinen… Het sporten gaat lang niet altijd even goed, maar onze sporters zien er tenminste goed uit. En daar gaat het toch eigenlijk om.

ResultaatZiet er goed uit!

En daarna voor de lancering twee video’s waarin we amateursporters op hun manier zien shinen… Het sporten gaat lang niet altijd even goed, maar onze sporters zien er tenminste goed uit. En daar gaat het toch eigenlijk om.

ExecutieTiktok Reeks

Het concept werd doorvertaald naar TikTok, waar we inhaakte op een aantal trends die raakvlak hadden met “No Skills Required”. Zo kwam de campagne verder tot leven.


Ace & Tate lanceert sportlijn met niet-zo-sportieve campagne.

Screenshot 2024 07 24 at 09 59 18

Waar ben je naar op zoek?

Dan linken we je gelijk aan de juiste persoon, wel zo handig

Rozenstraat 60-62 / 1016 NX Amsterdam

INSTA / TIKTOK / FB / IN

© NATWERK / CREATIVE AGENCY / 2022