Campagne

Caiway

Campagne

Caiway

200538 Optimaliseren Caiway styleguide 2021 V1 Page 01 Image 0001

Digital, Socials, Design & Print

Caiway is het meest nuchtere merk in glasvezel-land. Slimme klanten van Caiway snappen waarom. Een geweldig product en geen overbodige poespas. In alle communicatie een heldere en nuchtere toon en een stijl die dezelfde boodschap uitdraagt: slim bekeken!

OplossingVoor iedereen zichtbaar

Met de nieuwe pay-off 'Slim bekeken!' geven we de consument die kiest voor Caiway een schouderklopje. Een concept dat rijk en flexibel genoeg is om te vertalen naar uiteenlopende doelgroepen en middelen.

ExecutieMerkimago is key

We bouwen, met een flinke dosis consistentie, op de lange termijn aan het merkimago. Hiermee communiceren we met meerdere doelgroepen, meerdere proposities en acties.

ResultaatBreder en bekender

Het nieuwe merkconcept en de bijbehorende campagne brengen Caiway naar een bredere doelgroep. In een campagneperiode van 6 maanden zien we bekendheid onder niet-klanten stijgen van 25% naar 32%. Dit gaat gepaard met een bijdrage aan sales, met name via DM en online. Slim bekeken dus.

200538 Optimaliseren Caiway styleguide 2021 V1 Page 10 Image 0001

Een campagne met een salesboost.

200538 Optimaliseren Caiway styleguide 2021 V1 Page 14 Image 0004

Waar ben je naar op zoek?

Dan linken we je gelijk aan de juiste persoon, wel zo handig

Rozenstraat 60-62 / 1016 NX Amsterdam

INSTA / FB / IN

© NATWERK / CREATIVE AGENCY / 2022