Campagne

Guidinc

Campagne

Guidinc

(TV-)Commercial, Socials, Digital. Free Publicity/PR

Televisie kijken, dat is flink veranderd. Het kijkaanbod is exponentieel gegroeid en dat levert keuzestress op. Guidinc is je beste keuzehulp voor films en series voor alle on-demand diensten in Nederland. Alleen, de bezoekers bleven nog wat achter. Dus hielpen we Guidinc met een slimme oplossing: checken of skippen. En wie anders dan TV personality Hans van der Togt kan daar beter bij helpen. Juist. Hans.

OplossingKeuzestress? Écht niet.

We verlossen kijkers van hun keuzestress door ze te helpen kiezen een programma te ‘checken of skippen’. Want, kijken wat echt bij je past, dat is ultieme rijkdom.

ExecutieGedurfde aftrap.

We knipogen naar vroeger, toen alles gewoon nog zo lekker overzichtelijk was. Dit doen we met niemand minder dan tv-icoon Hans van der Togt, in een lekker foute retro setting incluis outfit. Zo spraakmakend dat het niet alleen een leuke commercial opleverde, maar ook PR.

ResultaatNiet normaal effectief.

Met een eenmalige gedurfde aftrap op tv in combinatie met online publicity, leiden we iedereen naar Guidinc en maken we fans voor het leven. Zo behaalden we 70K aan mediawaarde en trokken we meer dan 750.000 bezoekers. Hans betaalt zich uit en is terug van weggeweest.

Facts & figures
MEDIAWAARDE
STIJGING BEZOEKERS
NPS SCORE

Een effectieve PR-gedreven campagne.

Waar ben je naar op zoek?

Dan linken we je gelijk aan de juiste persoon, wel zo handig

Rozenstraat 60-62 / 1016 NX Amsterdam

INSTA / FB / IN

© NATWERK / CREATIVE AGENCY / 2022