Herpositonering en campagne

Lebara

Herpositonering en campagne

Lebara

(TV-)commercial, Radio, (D)OOH, Socials, Digital & Print

Lebara een low budget prepaid provider? Nee hoor, ze zijn veel meer dan dat. Met de komst van flexibele en voordelige sim-only abonnementen werd het tijd om een breder publiek aan te spreken. Dus hielpen we ze de strijd aan met de grotere (en meestal heel veel duurdere) telecombedrijven. De oplossing: een nieuwe positionering én merkcampagne.

OplossingDe Lebara mentaliteit

Voordeel, voordeel en nog is voordeel. Alleen niet op de saaie klassieke manier. Slimme lifehacks, zo pakken wij het aan. Voordeel waar vrijheid en slimmigheid voorop staat. Dé nieuwe mentaliteit van Lebara.

Lebara commercial5
ExecutieDOEN!

Een simpele doeltreffende merkcampagne samen met hét nieuwe gezicht van Lebara: Peter. Een onvervalste advertising property. Zo maken we de Lebara mentaliteit wereldkundig. Het motto? DOEN!

Lebara 2
ExecutieKansen pakken

Kansen, die pakt Peter overal. “Want je moet zelf de slingers ophangen”. Zijn meest krankzinnige lifehacks en ideeën zien wij terug in TV-commercials en online video’s. Slim en vol overgave.

Lebara commercial6
Sterke spelerSterke speler

En resultaat is er. Lebara heeft weer een eigen gezicht, letterlijk. Dankzij Peter en de kleurrijke campagne steeg zowel de merkbekendheid en de abonnement verkoop.

LEBARA 4
Facts and Figures
NPS SCORE

Herpositioneren tot een groot Nederlands merk.

Waar ben je naar op zoek?

Dan linken we je gelijk aan de juiste persoon, wel zo handig

Rozenstraat 60-62 / 1016 NX Amsterdam

INSTA / FB / IN

© NATWERK / CREATIVE AGENCY / 2022