Campagne

Vedett

Campagne

Vedett

Socials & digital

Vedett wilde nog non-conformistischer zijn. En dat heeft een reden: veel te veel mensen nemen het leven én zichzelf veel te serieus. Slecht voor je gezondheid. Het is tijd voor verandering. Tijd om Vedett nóg non-conformistischer te maken dan het al was.

OplossingEigenzinnig = Sttupid

Met Vedett zetten we de Sttupids op een voetstuk. Dit zijn de mensen die zich geen zorgen maken over of ze er wel bij horen. Het kan ze niks schelen. Ze gaan hun eigen eigenzinnige gang.

ExecutieSttupids everywhere

We creëerden met deze campagne niet een platform voor iedereen, maar een platform voor NIET iedereen. Achterkanten van flesjes Vedett, coasters, banners en social video’s leiden je naar ons platform. Waar je de leukste verhalen van Sttupids kan lezen.

ResultaatDe ultieme Vedett campagne

De campagne viel in de smaak bij de doelgroep en Vedett liefhebbers. Senior Sttupid manager Vedett: "The Sttupids is een ultieme Vedett campagne geworden. Eentje waar je om kan grinniken, maar die je tegelijkertijd zeker even aanzet tot zelfreflectie. Wij zijn erg trots op het resultaat.”


Een merkcampagne die in het hart van de doelgroep raakt.

Waar ben je naar op zoek?

Dan linken we je gelijk aan de juiste persoon, wel zo handig

Rozenstraat 60-62 / 1016 NX Amsterdam

INSTA / TIKTOK / FB / IN

© NATWERK / CREATIVE AGENCY / 2022