AANDACHT IS SCHAARS
Hoe je ervoor zorgt dat je herinnerd wordt? Die vraag beantwoorden we al 17 jaar elke dag voor onze klanten. Niet echt een inkopper. Aandacht is namelijk schaars en moet verdiend worden. Daarom gaan onze oplossingen vaak verder dan reclame en zijn ze spraakmakend. Zo laten we je merk vliegen en gaan we van ‘niet normaal’ naar ‘niet normaal effectief’.
Mensen staan meer aan dan ooit. Alles verandert snel en er is overal continu iets nieuws te beleven: nieuwe mode, nieuwe collecties in de winkel, nieuwe social platforms, nieuwe technologie en nieuw voedsel. Als merk moet aandacht daarom verdiend worden. Door emotie op te wekken, relevant te zijn en door merkbeloften waar te maken. Pas dan ontstaat er verbinding. Pas dan gaat men over je praten.
Mensen zijn tegenwoordig minder benieuwd naar wat merken zeggen, en meer naar wat ze doen. Daarom bouwen wij oplossingen die de doelgroep bereiken en waar de doelgroep niet over uitgepraat raakt. Een goede graadmeter hiervoor is of de ontvanger van een spraakmakende oplossing er iets over wil zeggen tegen zijn vrienden in de kroeg of het wil delen op social media. Wanneer doen we dat? Wanneer een verhaal opvallend, echt en relevant is.
De magie om dat te bereiken ligt tussen het gewone en ongewone in. Iets dat we herkennen maar op een totaal andere manier is toegepast. Wij noemen dat snijvlak ‘niet normaal’ en het vormt de voedingsbodem voor onze spraakmakende oplossingen. Zo raak je je doelgroep in hun hart en ziel, en delen en waarderen ze je merk.